Nak cari apa ye?

Sunday 8 June 2014


Ingin dapat income sampingan tiap-tiap 21hb??

Ramai yang dah berjaya dapat income sampai 3 angka, 4 angka, 5 angka dan juga 6 angka!
ramai yang dah join dah... dan semua yang dh join tak pernah rasa kecewa! :D

mari! saya perkenalkan satu simkad ajaib yang mampu jana duit kita setiap bulan, yang mana simkad lain tiada kelebihan seperti ini! 

SIMKAD TUNE TALK TONE EXCEL 


Asas pengenalan simkad TUNE TALK TONE EXCEL

*pendaftaran cuma RM90 dan anda bakal dapat simkad TTTE ini secara percuma. dalam simkad tersebut dah ada RM30 free kredit.
*Talian yg digunakan ialah talian Tune Talk ( Dimiliki oleh Tune Group dan juga Celcom )
*Kadar panggilan seminit ialah 28sen/minit dan 10 sen/sms
*Untuk data package, RM42 per GB 

Apa kelebihan TUNE TALK TONE EXCEL ni??

1. anda sendiri topup anda dapat duit.
    bagaimana???
    ----> setiap kali anda topup anda akan dapat komisyen sebanyak 3% dan terus masuk ke akaun anda! siapa tak nak kan. Telco lain pun tak pernah buat mcm ni, topup je dpt duit,wow!

2. mendapat perlindungan insuran kemalangan sebanyak RM 100,000.

3. dimana ada jual topup, disitu akan ada jual topup tune talk. try tanya, boleh dikatakan semua kedai topup ade jual topup tune talk! jadi jangan risau ya :)

4. Point yang boleh ditukar ke tiket Air Asia dan macam2 lagi. ape yg macam2 tu ek??
     ----> setiap kali topup, kita akan dapat point, setiap point yg terkumpul akan melayakkan kita untuk tebus pelbagai hadiah menarik seperti tablet, phone terkini, watch, tiket wayang, malah dapat tiket penerbangan Air Asia secara percuma!!!

5. Anda boleh kekalkan no lama jika mahu. mungkin ada antara anda yang sangat sayangkan no lama dan tak mahu tukar no lain. YA! boleh untuk kekalkan no lama anda tanpa perlu menggunakan no baru :) best lah tuuuuu.... 

6. boleh dijadikan modal berniaga dan akan dapat income pasif setiap bulan tanpa henti :
    Haaa... yang ni best, --->
anda akan dapat dua jenis komisyen sekiranya anda menjadi pengedar simkad tune talk :
     1. bonus fast track : jika anda berjaya daftarkan seorang menjadi pengguna simkad ini, anda akan dapat upah RM20. itu baru seorang, bagaimana pula kalau berjaya daftarkan 20 orang??? kan dh dapat RM400 tu??? senang je ... hihi..
     2. komisyen topup : jika orang lain topup anda akan dapat komisyen topup sehingga 6% untuk L1 ( iaitu orang di bawah tajaan anda sendiri ) 3% untuk L2 ( iaitu orang yang di bawah tajaan L1 anda) dan 11% untuk L3 ( iaitu orang di bawah tajaan L2 anda ). anda akan terus mendapat komisyen tanpa henti kerana mereka tak kan berhenti menggunakan handphone kan? :D 

Contohnya : 

  anda menaja 3 orang kawan anda ( ingat, anda boleh menaja seberapa banyak pun orang di bawah anda - infiniti ) pertama, anda akan dapat bonus fast track yang saya ceritakan seperti di atas tadi, iaitu anda dapat RM20 seorang, jika 3 orang, RM20x3 anda akan dapat RM60. :)

kemudian mereka bertiga ni topup katakanlah RM10 sebulan. ( tak kan 10 rgit je kan. ) anda di rumah akan dapat komisyen topup sebanyak 6% bersamaan 6% x RM10 = RM0.60 untuk seorang saja. kalau tiga orang RM0.60 x3 = RM1.80. Nah! inilah hadiah dari tune talk. anda topup anda dapat. ingat ye,, diorang bukan topup RM10 je sebulan.. dan anda boleh menaja orang lain sehingga INFINITI!!!!

 seterusnya andai kata yg 3 org tadi ialah si A, B, dan C. A dapat menaja 3 orang juga, justeru A akan dapat 6% komisyen topup dari downline ( org tajaan ) dia. anda pula tak pasal pasal dapat 3% dari nilai topup orang tajaan si A tadi. best kan???? :D :D :D
begitulah seterusnya untuk level 3, iaitu org tajaan L2 anda.




jom tengok video ni untuk lebih faham :)



pilih antara dua je, jadi Pengguna Setia yg MEMBAYAR seumur hidup atau Pengguna Bijak yg DIBAYAR seumur hidup..

bukan salah anda jika anda dilahirkan dalam keluarga yang miskin, tapi salah anda jika membiarkan keluarga anda hidup dalam kemiskinan :)

segera mesej atau call saya di 0139791582 
add or follow  di facebook ---> Najihah Karimah

No comments:

Post a Comment

dipersilakan komen :)